Německý magazín Autobild si troufl na náročný úkol, kterému se většina redakcí raději vyhýbá obloukem – pustil se totiž do testování semi-slicků. Které modely se při sportovní jízdě na okruhu osvědčily nejvíc?
Semi-slicky jsou v Evropě rychle rostoucí segment pneumatik, který stále častěji nahrazuje na okruzích klasické slicky. Jejich nahřátí je totiž mnohem rychlejší a proto dříve dosahují maximálních výkonů. Oproti slickům navíc vě většině případů vydrží na trati o mnoho kol déle. Pro testování si Autobild zvolil 4 modely prémiových výrobců (včetně nové Bridgestone Potenza Race, kterou v prvovýbavě obouvá Lamborghini Huracan STO).
Jako testovací vůz posloužil redaktorům jejich oblíbený VW Golf GTI. Zdroj: Autobild.de
Umístění | Název dezénu | Brzdění na suchu | Ovladatelnost na suchu | Brzdění na mokru | Ovladatelnost na mokru |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bridgestone Potenza Race | 98.14 % | 100 % | 91.28 % | 100 % |
2. | Pirelli P Zero Trofeo R | 100 % | 100 % | 86,01 % | 94,01 % |
3. | Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect | 96.35 % | 98.34 % | 100 % | 97.58 % |
4. | Goodyear Eagle F1 SuperSport R | 89.8 % | 98.26 % | 79.74 % | 92.17 % |